Rocking around Christmas Tree


Moim wielkim Świątecznym Guilty Pleasure są anglojęzyczne piosenki Świąteczne. Podczas, gdy w radiu w koło leci Last Christmas ja na swojej Świątecznej playliście mam prawie 50 pozycji! Ponieważ do Wigilii zostało równo dziesięć dni dziś chciałabym podzielić się z Wami moimi dziesięcioma ulubieńcami.



10. Rocking Around Christmas Tree, Brenda Lee




9. Christmas Kisses, Ray Anthony




8. Christmas in Kilarney, The Irish Rovers




7. The Little Drummer Boy, Frank Sinatra





6. Santa Baby, Kylie Minogue




5. I can't wait for Christmas, Peter White, Mindi Abair, Rick Braun




4. Winter Wonderland, Ella Fitzgerald





3. Driving Home For Christmas, Chris Rea



2. Thank God it's Christmas, Queen




1. Have Yourself a Merry Little Christmas, Frank Sinatra




Jakie są Wasze ulubione kolędy lub piosenki świąteczne?

9 comments:

  1. Kolęd lubię wiele, ale jeśli chodzi o piosenki świąteczne to bezkompromisowo moją ulubioną jest All I Want For Christmas Is You ;)

    ReplyDelete
  2. Ja kocham Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You !

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Ja też, zwłaszcza jak za oknem śnieg :)

      Delete
  4. Wszystkie te piosenki są genialne. Nie może ich zabraknąć na playliście podczas świąt! Mają super klimat i dobrze się ich słucha! <3

    lifebynadien.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ach, uwielbiam Franka Sinatrę i jego świąteczne utwory, dlatego podwójnie cieszę się, że poleciłaś jego twórczość, ale oczywiście nie będę się ograniczać i wysłucham pozostałych propozycji! ;)

    Pozdrawiam
    Zuzanna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sinatra to też mój Świąteczny ulubieniec, dlatego jest na liście dwa razy ;)

      Delete

Copyright © 2014 Convalie , Blogger