Jesienne inspiracje


Dawno nie było posta z inspiracjami. Może dlatego, że przez ostatnie miesiące miałam mało wolnego czasu, a w tym biegu trudno było się poczuć zainspirowanym. Dziś będzie to prawdziwy misz-masz ze wszystkich kategorii, a może Was też coś z tej kolekcji zainspiruje.



Moda

Przejrzawszy ofertę sklepów oraz modowe inspiracje na Pinterest wiem już, że tej jesieni będę polować w sklepach na dwie rzeczy. Pierwszą z nich jest sukienka z długim rękawem i to będzie twardy orzech do zgryzienia, bo podobają mi się i te krótkie i te długie. Moją uwagę przyciągają zarówno kwiatowe wzory jak i gładkie materiały, np. w odcieniach stonowanej zieleni. To nie będzie łatwy wybór.

źródło: sezane.com
źródło: reserved.com

W tym sezonie modne będą również grube swetry, mnie wpadły w oko zwłaszcza te z bufiasto wykończonymi rękawami.

Źródło: sezane.com

Makijaż


Typowym już elementem jesiennych makijaży są ciemne usta. Podobno w tym roku najmodniejsze mają być szminki w odcieniach brązu, ja jednak nie jestem do końca przekonana czy to dobry dla mnie kolor, dlatego pewnie zostanę przy klasycznym bordzie, w mniej lub bardziej intensywnych wydaniach. Oprócz tego znalazłam informacje, że w kategorii cieni do powiek królować mają zarówno matowe brązy jak i błyszczące złota - czyli moi wieloletni ulubieńcy. Ogólnie jesienny makijaż należy do moich ulubionych. Ostatni z trendów, który wpadł mi w oko będzie wymagał ode mnie trochę pracy: w modzie mają być graficzne kreski na powiekach, a ich rysowanie nie jest moją mocną stroną.

Źródło: Instagram @valerialipovetsky
Źródło: shoutoutbeauty.com

Dynia


Dynie kojarzą nam się już nieodzownie z jesienią. Mogą służyć jako dekoracja, ale przede wszystkim oczywiście nadają się do jedzenia. Sok z dynią, zupa dyniowa, ciasto dyniowe - możliwości jest wiele. Przyznam się że dopiero niedawno zaczęłam więcej gotować i piec i w tym roku chciałam upiec tradycyjne pumpkin pie.


Źródło: eazypeazymealz.com


Jesień przed telewizorem

Długie deszczowe wieczory powodują, że mniej chętnie wychodzimy z domu i mamy większą szansę spędzić wieczór na kanapie. Oczywiście najwięcej tematycznych filmów znajdziemy na okres Halloween. Jednak dla mnie od wyidealizowanej jesiennej scenerii ważniejszy jest ogólny klimat filmu czy serialu. Trudno mi to nawet ubrać w słowa, więc lepiej podam konkretne tytułu. Kilka dni temu trafiłam przypadkowo na Netflixie na serial, który kiedyś zaczęłam oglądać ale nigdy nie skończyłam. Jest to Dawno, dawno temu (Once Upon A Time), czyli serial w którym znane wszystkim postacie z baśni zostały za sprawą klątwy przeniesione do naszego świata. Zaczęłam oglądać serial od początku i przypomniałam sobie, że łączy w sobie charakterystyczne dla bajek pozytywne przesłanie i wewnętrzny spokój, z napięciem jakiego dostarczają nam przygody bohaterów.

Źródło: imdb.com

 Kolejnym idealnym na jesień serialem jest dla mnie mój ukochany Outlander. W końcu jego akcja zaczyna się właśnie na jesieni, pod koniec października, ale nie tylko nie to czasowe umiejscowienie nadaje mu odpowiedni charakter.

Źródło: imdb.com

 Polska złota jesień







Źródło: polskazachwyca.pl

Mimo, że większości liści na drzewach jest jeszcze zielonych to ja już planuję jesienne spacery, zebrałam już nawet kilka kasztanów po drodze do pracy. Mam nadzieję, że złota jesień zawita do nas w tym roku, będę cierpliwie na nią czekać.

A Wy? Jakie macie plany na jesień?

10 comments:

  1. Nigdy nie jadłam ciasta dyniowego ale brzmi pysznie!

    http://redamancyy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ta zielona sukienka wpadła mi w oko. Chciałabym dokładnie taki odcień zieleni. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi też ten odcień bardzo się spodobał ;)

      Delete
  3. MMM kocham jesień, oby była piękna i słoneczna w tym roku :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dokładnie :) jak jest ładna pogoda to jesień jest super nastrojowa :)

      Delete
  4. Marzy mi się sukienka w kolorze butelkowej zieleni albo bordowym albo musztardowym :) Kocham jesień szczególnie z telewizją albo dobrą książka i obowiązkowo kocyk i herbatka albo gorąca czekolada :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. o jeju, wszystkie te kolory do mnie przemawiają :D w zeszłym roku miałam fazę na musztardę :D

      Delete
  5. Uwielbiam ciasta dyniowe! Za dynie najbardziej kocham jesień!!! <3 Makijaże jesienne, bordo, agody na ustach bardzoooo mi się podobają ale kompletnie mi nie pasują niestety:( Co do garderoby to chyba jestem jedną sceptyczną co do tej kwestii osobą:( Naprawdę mnie nie cieszy zarzucanie kolejnych warstw:( juz wolę lato i zwiewne sukienki:(:(:(

    ReplyDelete
  6. Outlander to serial, który zaczęłam oglądać i na pewno kiedyś skończę, ale najpierw muszę uporać się z innymi :) bordo na ustach uwielbiam, ale bardzo dawno już nie miałam. Muszę to zmienić ;)

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Convalie , Blogger