Świąteczny manicure, czyli 3 paznokciowe propozycje na zimę i Święta


W ostatnich miesiącach jakoś nie miałam ochoty na bardziej skomplikowane wzory na paznokciach i stawiałam na neutralne kolory, więc nie bardzo było co pokazywać. Jednak na samą myśl o moich świątecznych płytkach do stempli chwyciłam za lakiery i oto są. Moje trzy zimowo-świąteczne propozycje manicure.


1. Run run reindeer

 

Pierwsza propozycja w klasycznej, czerwono białej kolorystyce z reniferami i śnieżynkami to typowo świąteczna kombinacja. Wykonałam ją przy użyciu pięknego połyskującego czerwonego lakieru z Golden Rose oraz płytki do stempli z Aliexpress, z której wykorzystałam środkowy wzór z dwoma reniferami oraz pojedynczy wzór śnieżynki. Do wykonania manicure użyłam:
  • odżywkę Kabos Nail Regenerator jako bazę
  • lakier Golden Rose Rich Color nr 45
  • lakier do zdobień Konad Special Nail Polish w kolorze białym
  • zestaw do robienia stempli z Allegro
  • płytkę do stempli Born Pretty BP-01 z Aliexpress
  • lakier nawierzchniowy Sally Hansen Insta Dri


Zaczęłam oczywiście od nałożenia bazy, następnie pokryłam paznokcie dwoma warstwami czerwonego połyskującego lakieru z Golden Rose. Gdy lakier wysechł wykonałam stemple: reniferów na palcach serdecznych oraz śnieżynek na palcach wskazujących, serdecznych i małych. Odczekałam chwilę by lakier ze stempli wysechł i nałożyłam dość grubą warstwę lakieru nawierzchniowego. W przypadku wykonywania stempli, top coat lepiej rozprowadzać grubszą warstwą, gdyż dotykając pędzlem do stemplowania można je rozmazać. 



 2. Snow is falling all around me

 



Drugi manicure jest zdecydowanie bardziej zimowy niż świąteczny i utrzymany w zimnej kolorystyce. Do wykonania użyłam tej samej płytki do stempli i wzoru śnieżynek na cały paznokieć oraz kombinacji dwóch lakierów z Golden Rose. Do wykonania manicure potrzebowałam:
  • odżywki Kabos Nail Regenerator jako bazy
  • lakieru Golden Rose Ice Chic Nail Color nr 78
  • lakieru Miss Selene Nail Laquer nr 124
  • lakieru do zdobień Konad Special Nail Polish w kolorze białym
  • zestawu do robienia stempli z Allegro
  • płytki do stempli Born Pretty BP-01 z Aliexpress
  • lakieru nawierzchniowego Sally Hansen Insta Dri


Zaczęłam oczywiście od nałożenia bazy, następnie pokryłam paznokcie dwoma warstwami niebieskiego lakieru z Golden Rose. Gdy lakier podsechł pokryłam go jeszcze jedną warstwą przezroczystego, połyskującego lakieru z Miss Selene. Po jego wyschnięciu wykonałam śnieżynkowe stemple na wszystkich paznokciach i po chwili pokryłam lakierem Sally Hansen.



3. Pink present



Kusiło mnie by i trzeci manicure wykonać stemplami, tym bardziej że niedawno przyszła do mnie nowa płytka, a na niej wzór z zimowymi misiami polarnymi, ale stwierdziłam, że przydałoby się pokazać coś "własnoręcznego". Padło więc na prezentowe paznokcie. W dodatku ten wzór można spokojnie wykonać w dowolnej wersji kolorystycznej i wybrać czy ozdobimy nim wszystkie paznokcie, czy tak jak ja teraz postawimy na jeden, akcentowy. Do wykonania manicure potrzebowałam:
  • odżywki Kabos Nail Regenerator jako bazy
  • lakieru Golden Rose Ice Chic Nail Color nr 79
  • lakieru do zdobień Golden Rose Nail Art nr 138
  • lakieru nawierzchniowego Sally Hansen Insta Dri


Zaczęłam oczywiście od nałożenia odżywki z Kabos, następnie położyłam dwie warstwy różowego lakieru z Golden Rose. Gdy lakier przysechł zaczęłam wykonywać wzór kokardki. Zdecydowałam się umiejscowić ją pośrodku paznokcia ale równie dobrze możecie wybrać miejsce przecięcia "wstążek" np. w zewnętrznym dolnym rogu. Zaczęłam od wykonania prostej pionowej linii, którą następnie przecięłam linią poziomą. Dalej wyrysowałam pętelki, a na końcu zwisające sznurki. Po wyschnięciu wzoru pokryłam paznokcie lakierem nawierzchniowym.
Oczywiście do wykonania tego wzoru nie trzeba kupować specjalnego lakieru do zdobień, wystarczy mieć odpowiednio cienki pędzelek i wówczas można rysować każdym lakierem.



Która propozycja najbardziej Wam się podoba? Lubicie zdobienia na paznokciach czy wolicie jednolite kolory?

13 comments:

  1. Replies
    1. Ja długo nie mogłam się przekonać ale wreszcie spróbowałam i to jest duże ułatwienie od rysowania ręcznego chociaż czasem może być frustrujące jak wzory nie chcą się dobrze odbijać i trzeba robić 10 prób ;)

      Delete
  2. Piękne zdobienia :) Pierwsza propozycja mi się najbardziej podoba! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pierwsze są zdecydowanie najbardziej świąteczne :)

      Delete
  3. Pierwsze zdobienie najbardziej mi się podoba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czerwone są rzeczywiście najbardziej klasyczno-świąteczne ;)

      Delete
  4. chyba każde mi się podoba bardzo:)

    ReplyDelete
  5. Wszystkie propozycje są świetne :) Też dziś robiłam świąteczne paznokcie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja pewnie przed samymi Świętami zrobię nowe :) Na jaką kolorystykę postawiłaś?

      Delete
  6. Ale pięknie te paznokcie! Wszystkie, które nam tu pokazałaś są naprawdę zachwycające i zazdroszczę, że tak ładnie Ci wychodzi samodzielnie malowanie paznokci. Ja nadal trenuję ich równomierne malowanie (z różnymi efektami :))

    Pozdrawiam serdecznie :)
    Zuzanna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki :) też mi się zdarza naciapać i potem muszę czyścić, ale trening czyni mistrza :)

      Delete
  7. Druga propozycja mnie urzekła! Obserwuję :)

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Convalie , Blogger