Jesienne premiery nowych sezonów seriali - na co czekam


Ah jesień.  Chociaż bardzo lubię polską złotą jesień to jednak cieszę się że lato jest jeszcze z nami. Natomiast nie można zaprzeczyć, że jesień to idealna pora dla serialoholików. Premiery, nowe sezony starych ulubieńców i długie wieczory.

Dlatego dziś mam dla Was krótki opis seriali, których nowe sezony pojawią się w najbliższych miesiącach. Na niektóre trzeba było czekać dłuższą chwilę, z produkcją innych uwijano się jednak bardzo szybko. Jeśli tak jak ja lubicie seriale, to zapraszam do czytania.


Szkoła dla Elity - 06.09.2019 r.


Źródło zdjęcia: imdb.com


Hiszpański serial Szkoła dla Elity to moje niedawne odkrycie, dlatego też nie dłużył mi się czas oczekiwania na nowe odcinki. Drugi sezon premierę będzie miał już za tydzień, 6 września.
Jak już pisałam Wam w moim ostatnim serialowym poście, akcja serialu rozgrywa się w prywatnej szkole, w której do grona bogatych uczniów trafia trójka stypendystów przeniesionych z zawalonego gmachu w ubogiej dzielnicy. Mimo początkowej niechęci udaje im się nawiązać kontakty z innymi uczniami, co niekoniecznie wychodzi im na dobre. W dodatku przez cały pierwszy sezon odkrywamy realia przyszłej zbrodni, która zdarzy się w szkole i mimo że poznajemy ofiarę i mordercę to sprawa nie jest zakończona. Drugi sezon powinien być zatem niezwykle interesujący. Serial można zobaczyć na Netflixie.

Shameless - 03.11.2019 r.


Źródło zdjęcia: imdb.com

O Shameless pisałam Wam w moim poście o mało znanych serialach, które lubię. Nie jest to może najbardziej dumna pozycja na mojej liście, co tu dużo mówić, jest to serial o patologicznej rodzinie z Chicago i ciągnie się już przez 9 sezonów. Mimo, że zwykle nie lubię aż tak długo ciągnących się produkcji, w tym przypadku jakoś nie mogę przestać oglądać. Pierwszy odcinek 10 sezonu wejdzie na antenę 3 listopada.

The Crown - 17.11.2019 r.


Źródło zdjęcia: amazon.co.uk

Jak wiecie lub nie The Crown to serial o życiu brytyjskiej królowej Elżbiety II. Co w samo sobie jest dość interesujące bo królowa nadal żyje i podobno ogląda serial. Przed nami już trzeci sezon, tym razem z nową obsadą aktorską. Podobno fabuła zrobi mały przeskok w czasie i nowi aktorzy mają być dopasowani wiekiem do starzejących się bohaterów, ale jest wśród nich kilka znanych nazwisk. Według mnie serial jest świetnie zrealizowany i już nie mogę się doczekać premiery nowego sezonu 17 listopada. The Crown można oglądać na Netflixie.


Wataha - jesień 2019



Polski akcent na tej liście to trzeci sezon „Watahy”. Serial ogromnie mi się podobał, trzymał w napięciu, był dobrze zrobiony, gra aktorska była naprawdę na dobrym poziomie, a zdjęcia bieszczadzkich krajobrazów przedstawiały się niesamowicie. Mimo, że konkretna data premiery nie jest jeszcze znana to HBO potwierdziło że ma to być jesień 2019.


Chilling Adventures of Sabrina - jesień 2019


Źródło zdjęcia: imdb.com

 Ostatnim serialem na mojej dzisiejszej liście jest Chilling Adventures of Sabrina. O tym serialu pisałam Wam już przy okazji wiosennych i letnich premier seriali i tym bardziej zaskakuje tempo produkcji kolejnych odcinków. Serial jest dość mroczny, chociaż głównymi bohaterami są w dużej mierze nastolatki i nie jest to jakiś straszny horror. Mi bardzo się spodobał i z chęcią zobaczę nowe odcinki. Chociaż Netflix nie ogłosił jeszcze konkretnej daty podejrzewam, że będą to pewnie okolice Halloween.


Dajcie znać czy czekacie na jakieś seriale, które mają się pojawić jesienią.

14 comments:

  1. Czekam też na The Crown, Witcher ma też jesienią zadebiutować, czekam bardzo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też na pewno będę oglądać Wiedźmina :)

      Delete
  2. Raczej na nic konkretnego nie czekam :)

    ReplyDelete
  3. Z tej gromadki czekam również na szkołę dla elity o której już u Ciebie ostatnio zdaje się wspominałam :) Ale muszę przypomnieć sobie ostatni odcinek, tak żeby być na bieżąco :D haha Watahę też oglądałam i pewnie kolejny sezon obejrzę, chociaż nie mówię, że od razu po premierze. Mam kilka innych seriali, a wataha chociaż ciekawa to jednak coś mi w niej brakowało. Ale nie można jej odmówić pięknych widoków - no cudo! Chilling Adventures of Sabrina mam w planach, ale obawiam się, że będzie podobny do riverdale, które było spoko na początku, ale ostatni sezon to dramat, nawet go nie skończyłam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się co do Riverdale, a ma być też kolejny sezon :O Może Sabrina jeszcze się chwilę potrzyma...

      Delete
  4. żadnego z tych seriali nie znam

    ReplyDelete
  5. Hm nic nie znam:) Czekam natomiast na Narcos Mexico:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Narcos jeszcze nie widziałam, ale jest na liście :)

      Delete
  6. Ja czekam na kolejny sezon Sabriny i Szkołę dla Elity :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam nadzieję że nie dadzą długo czekać na Sabrinę ;)

      Delete
  7. Ja jeszcze oglądam 1 sezon szkoła dla elity. Cieszę, się że będzie 2 sezon :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W takim razie będziesz na bieżąco bez czekania :)

      Delete
  8. Oglądam czasami seriale, ale nie mam tak, że jakoś konkretnie czekam na któreś :)

    ReplyDelete
  9. The Crown bardzo mi się podobało, to jeden z najlepiej zrobionych seriali jakie oglądałam. Sama czekam na kolejny sezon:D
    Ostatnio zaniedbałam coś seriale, chyba zrobię sobie jakieś wrześniowe wyzwanie z serialami w roli głównej;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Convalie , Blogger